املاک و مستغلات

بازار مسکن، بازاری تورم شکن

با توجه به شرایط تورمی موجود در کشور، عموم افراد جامعه در پی آن هستند که علاوه بر درآمد ثابت خود، از روش‌های گوناگون و مطمانی همچون سرمایه‌گذاری در ملک (تجاری یا مسکونی) و زمین(مسکونی یا کشاورزی) برای افزایش درآمد، حفظ یا افزایش ارزش پول و جا نماندن از تورم موجود استفاده کنند. در کشور ما از دیرباز ورود به بازار ملک به عنوان یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری کم ریسک، باثبات و همراه با بازدهی مطلوب به حساب می‌آید. بررسی آمارهای 40 سال گذشته نشان می‌دهد که به جز در سالهایی معدود، قیمت ملک همواره در حال رشد بوده و نوسانات مثبتی داشته‌است.

سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات، به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود که هر کدام اصول مختص به خود را داشته و نیازمند کسب تخصص و آگاهی‌های لازم برای ورود به آن است. این آموزش‌ها هم ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه را به صفر نزدیک خواهدکرد و هم سودآوری خوبی را به ارمغان خواهدآورد. البته برخوداری از منافع جهش قیمتی در بازار مسکن مستلزم آن است که بدانیم چه نوع ملکی در دوره‌های تورمی یا رکودی مناسب سرمایه‌گذاری بوده و چه زمانی برای سرمایه‌گذاری و ورود به بازار مسکن، زمان مناسبی است. این امر نیز تنها با تجربه، تخصص و برخورداری از قدرت تحلیل و یا با استفاده از خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری حرفه‌ای محقق خواهد شد. بنابراین با وجود تمام مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در مسکن، توصیه ما آن است که بخشی از سرمایه خود را به این بازار اختصاص دهید تا از افزایش قیمت دوره‌ای در آن بهره‌مند گردید.
به یاد داشته‌باشید که داشتن یک پورتفوی متنوع، ریسک کمتر و سودآوری بیشتری به همراه خواهد داشت

بررسی فرصت های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

02186034438

 آدرس : تهران ، خیابان کریمخان زند ، مابین خیابان عضدي جنوبی (آبان جنوبی) و نجات الهی (ویلا) ، کوچه شانس ، پلاك 4 ، واحد 7 ، طبقه 3