پیش بینی بیت‌کوین ۵۲ هزار دلاری توسط تحلیلگر مشهور!

تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، AM Crypto، پیش‌بینی کرده‌است که در ۷ روز آینده احتمالاً بیت‌کوین (BTC) در نتیجه یک روند صعودی، به سطح ۵۲ هزار دلار برسد. این تحلیلگر مشهور حوزه ارزهای دیجیتال، با استفاده از شاخص‌های تکنیکال تحلیل خود را توضیح داد.

بدین‌ترتیب وی با تجزیه و تحلیل نمودار روزانه خاطرنشان می‌کند که بیت‌کوین زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه خود قرار دارد که معمولاً یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می‌شود. با این حال، این تحلیلگر احتمال می‌دهد که سطح حمایتی ۴۱ تا ۴۲ هزار دلار می‌تواند فرصتی برای رشد مجدد بیت‌کوین باشد.

مطابق تحلیل AM Crypto در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر مانند ۳۰ دقیقه و ۱ ساعته، با گذر بیت‌کوین از مرز ۴۳۳۷۲ دلار در چند روز گذشته، قیمت در حال ساخت کف‌های بالاتر بوده و شاخص قدرت نسبی (RSI) و همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز از احتمال تشکیل یک روند صعودی حمایت کرده‌اند.

 

بیت‌کوین

 

علاوه بر این، در حالی که هنوز قیمت ‌بیت‌کوین زیر ۴۳ هزار دلار باقی مانده‌است، RSI یک واگرایی صعودی تشکیل داده‌است. اما به نظر می‌رسد که قیمت به آرامی در حال افزایش است و برای ادامه این روند، نمودار قیمت باید بالاتر از یک سطح قیمتی مشخص باقی بماند و در انتظار تأیید بیشتر باشد.

از سوی دیگر، این تحلیلگر مشهور دنیای کریپتو سطح ۴۲۸۰۰ دلار را یک سطح مقاومتی مهم می‌داند که برای حرکت قیمت به سطوح بالاتر، باید پرقدرت شکسته شود تا BTC بتواند سطح ۵۲ هزار دلار را لمس کند.

عوامل مهم و موثر در پیش‌بینی صعودی بیت‌کوین شامل الگوهای تاریخی است که بیت‌کوین پس از نوسان در یک ناحیه کوچک برای یک دوره طولانی، تمایل به افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر این، عدم تعادل نقدینگی در نمودار ماهانه، حرکت احتمالی به سمت ۵۲۰۰۰ دلار را نشان می‌دهد. در نهایت، تجزیه و تحلیل AM Crypto با یادآوری احتمال حرکت‌های ناگهانی و غافلگیرکننده در بازار ارزهای دیجیتال، به پایان رسیده‌است.( برای مشاهده اخبار روز ارزهای دیجیتال کلیک کنید )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02186034438

 آدرس : تهران ، خیابان کریمخان زند ، مابین خیابان عضدي جنوبی (آبان جنوبی) و نجات الهی (ویلا) ، کوچه شانس ، پلاك 4 ، واحد 7 ، طبقه 3